2015-03-15 | 08:30:25

Måste bara skryta lite

Jag använder appen Runkeeper i mobilen för att tracka mina promenader. Ni som känner till den vet att den reggar vart, hur långt och hur snabbt man går samt på ett ungefär hur många kalorier man förbränner. De senaste sju dagarna har jag lyckats gå sammanlagt 6,1 mil! Det är personligt rekord på en vecka. Hoppas nu på att vädret och motivationen håller i sig.
 
Med maten går det fortfarande lite sådär (som vanligt) men för att försöka ha lite bättre koll har jag installerat appen My Fitnesspal i mobilen. Det är ungefär som matdagboken.se bara att det är enklare att kunna lägga till måltider och motion direkt i mobilen när man inte har så mycket tid över till att sitta vid datorn.
 
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!