2015-03-13 | 06:49:03

Intensiv tid

Dygnets 24 timmar räcker inte alls till just nu. W är inne i någon period nu då han bara ska klänga på mig precis hela tiden. Om jag i bara en endaste sekund går utom synhåll trillar stora krokodiltårar ner för hans kinder och sedan kan man glömma att han tänker sitta på golvet och plocka, även om jag är i samma rum och han kan se mig hela tiden. Han sover ju inga längre stunder på dagarna heller så dem pauserna och chanserna till att få något gjort är också borta. Den enda tiden man kan få ibland är som nu, jag vaknar tidigt och lyckas smita upp utan att han märker det. Han vaknar ofta på nätterna och gnyr eller blir ledsen så man får leta efter napp och sedan ligga och smeka honom över ryggen tills han somnar om, det tar alltifrån 5 minuter till 3 timmar. Men faktum är att han sovit i sin egna säng nästan hela veckan, även när han vaknat om nätterna har han somnat om där så det går framåt.
 
 
Majskrok är gott.
 
Även tår kan smaka bra ibland.
 
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!