2015-03-17 | 20:30:57

2015-03-16: Första Tussilagon

Igår på eftermiddagspromenaden såg jag den första tussilagon, närmare bestämt så var det tre stycken som stolta och gula stod där i solen. Självklart så hade jag ju ingen kamera med mig så det blev en svindålig bild knäppt med mobilen för fota en var jag ju bara tvungen till när det nu var de första.
 
 
Gick samma runda idag på morgonen och då tog jag med mig systemkameran med macrot på men då hade inte solen hunnit fram till slänten där de tre gula bor så då var de ju slutna. Får försöka igen någon eftermiddag om det dyker upp möjlighet, fast det måste bli snart i så fall för på fredag ska visst vintern komma tillbaka.
 
 
 
 
2 Kommentarer
Anna:

Vill också se dom små gula!

// Kram

2015-03-18 | 06:01:21
URL: http://annalundberg.org
Tina:

Råkade ju att gå utan att säga hejdå, men det va trevligt och träffas :-)

Svar: Det gör inget. Ja, det var kul att ses. Vem vet? Kanske ses vi där någon gång framöver ;)
Carro

2015-03-19 | 16:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!