2015-01-11 | 10:41:25

Egon var snälla mot oss

Egon ställde inte till med något problem för oss, han hölls mest på andra sidan Östergötland och bråkade. Visst blåste det en hel del under natten men det blev inget strömavbrott så ljusen jag ställt fram i köket tändes i myssyfte istället. När jag kokte tevatten så gjorde jag lite extra och bytte vattnet i termosarna för säkerhets skull, inte för att det hade blivit kallt men det kändes ändå bättre av någon anledning. F och jag hann äta frukost innan W ville ha sin välling. Efter det har det varit full rulle i huset, bus med både unge och frusna katter. Vid tio åt W sin mellis och en kvart efteråt sov han som en stock i sin säng.
 
 
Bjuder på en bild från häromdagen när W ville göra precis som pappa.
 
 
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!