2015-12-29 | 13:00:00

Besök på balkongen

Vi fick en korg med massor av olika sorters ostar i julklapp av F's föräldrar. Eftersom en del av ostarna luktade allt annat än gott så placerade F korgen ute på balkongen. Igår när han tog in korgen för att visa den för mamma som var här på besök upptäckte vi att någon varit där och smakat på två av ostarna.
 
 
Nu var det här inga ostar som någon av oss tänkt äta så för den delen gjorde det ingenting. Sedan så ser jag det så att det gör väl inget att råttorna också får lite julgott. Jag tog av pappret på ostarna och lade ut resten till dem också fast denna gången på gräsmattan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2 Kommentarer
tess- mamma till Malin & Olivia:

Nej men fy!! Haha, snällt av dig dock!

2015-12-30 | 22:10:27
URL: http://jaklakrokus.blogg.se
tess:

Sv: Jo, min mamma är så otroligt duktig på att göra tårtor! Förstår inte hur man lyckas då jag faktiskt är urusel på det där finstilta, haha!
Tack så mycket!
Kram

2016-01-02 | 21:36:41
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!