2014-10-02 | 07:03:42

Loppisfyndat

I måndags besökte jag Röda Korsets loppis nere i centrum. Jag har stuckit in huvudet där då och då under den senaste tiden för att se om det kommit in någon matstol till W och nu hade jag fått tips från mamma att de hade en i fönstret. Det fanns ytterligare en inne i butiken men det blev den vita som de hade i fönstret som jag köpte för hela 75 kr.
Visst är den lite kantstött och så men vad gör väl det när man kommer undan så billigt? Måste bara fixa en dyna till den så att den är redo när W sedan lär sig att sitta.
 
Jag fyndade även tre gröna dricksglas för 10 kr styck.
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!