2014-05-27 | 15:17:45

Ultraljud och ctg

I morse vart det ingen sovmorgon då vi skulle vara på sjukhuset 08:30 för ett nytt tillväxtultraljud och ny ctg-mätning. Det fanns ingen tid för ctg på BB-avdelningen idag så vi fick gå över till förlossningen och göra kurvan, i vanliga fall brukar jag få ligga kopplad till maskinen i 20 minuter men idag glömde de väl bort mig för jag fick ligga där i en timme! När en läkare tittat på dagens resultat och två nya besök bokats in fick vi äntligen åka därifrån. Tydligen fanns det "inget att klaga på" som barnmorskan uttryckte sig, om resultaten alltså.
 
Innan hemfärd åkte vi ut till mitt jobb, jag skulle hämta mitt tjänstgöringsbetyg samt tömma mina skåp eftersom jag inte kommer att jobba mera. Fick en fin blomma som avskedspresent.
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!