2014-03-13 | 09:56:37

Storslam på eko

Denna veckan när jag tittade i reklambladet från Hemköp blev jag riktigt glad, ett helt uppslag med bara bra priser på ekologiska varor! Idag efter att jag varit på vårdcentralen och lämnat blodprover svängde jag bort dit för att se vad jag kunde lägga vantarna på. Faktum är att jag hittade alla de varor som fanns med i bladet, tycker annars att det kan vara lite si och så med att annonsvarorna finns kvar i butiken när man kommer.
 
Jackpot!
 
Heidi diggar också eko!
 
Tyvärr glömde jag köpa grädde, hade tänkt göra tomatsoppa av det passerade tomaterna men nu får det bli kokosplättar idag istället.
 
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!