2014-08-07 | 09:06:00

Saker att önska sig (uppdatering)

När folk frågar vad jag önskar mig när jag fyller år kan jag för mitt liv aldrig komma på en endaste liten sak som jag vill ha (men i vanliga fall vet man ju minst en miljon olika saker). Nu har jag kommit på fyra praktiska saker som jag behöver som jag tänkte att när det närmar sig och folk börjar fråga ska jag säga dessa saker, problemet är ju att jag alltid brukar glömma bort vad det är jag önskar mig så därför kommer jag nu att skriva ner dem här.
 
En elvisp - Min gick ju så lägligt sönder mitt under storbaket som skulle bli pappas 60-årstårta.
En torkställning - En sådan där vanlig vit ihopfällbar ställning att hänga tvätt på.
Krokar till badrumsdörren - Sådana som man hänger uppepå dörren.
Bakform med löstagbara kanter (tror det kallas för springform) - En av de jag har läcker.
En ny tvättkorg - Gösta har nu sett till att det inte finns några handtag kvar alls på min gamla.
 
Jag kanske uppdaterar om jag kommer på fler saker.
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!