2014-08-07 | 15:54:28

Pelargoner

Igår svängde vi förbi Gryts Handelsträdgård, det fanns inte mycket blommor kvar men vi är ju inne i augusti nu så det är väl inte så konstigt. Två pelargoner fick jag med mig därifrån och så såg vi dessa urgulliga små kycklingar.
 
Idag fick jag lite tid till att pyssla med blommorna. Jag gjorde mig av med margeriterna så det passade bra att det tillkom två pelargoner istället.
Gillar pelargoner i olika rosa nyanser och i vitt bäst.
Min "hasselnöt", som växt sig enorm i sommar, är dock röd.
En av sticklingarna som jag fick av Milla i våras har nu fått knoppar, det blir spännande att se vilken färg den får.
 
 
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

vad välkomnande det såg ut!

// Kram

2014-08-07 | 15:56:26
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!