2013-11-17 | 16:57:00

Nästa års semesterpresent?

Ni som känner mig vet att jag varje år strax före semestern brukar unna mig något som är bara till mig själv och att det oftast brukar bli saker som hör fotointresset till. År 2012 var det Ixusen som fick flytta hem till mig och 2013 blev det en undervattenkamera från Canon då jag inte var nöjd med varianten från Olympus. Nu har jag hittat vad jag vill köpa till 2014 års semester, jag har tittat på den förut men då slagit bort den ur huvudet på grund av priset. Det jag vill ha är ett nytt och lite dyrare macroobjektiv istället för den budgetmodell som inhandlades under arbetslösheten. Visst har jag med det tagit många bilder som jag är nöjd med men jag tänkte att jag skulle försöka komma ett steg längre någon gång. Ska detta bli verklighet måste jag hålla bra hårt i pengarna under första halvan av nästa år, lyckas jag inte kan jag ju alltid önska mig bidrag i födelsedagspresent och satsa på 2015. Men drömmarna är många och de kan ju alltid ändras under tidens gång.
 
Drömmen just nu   (fast det ska ju naturligtvis vara den som är för Canon).
 
2 Kommentarer
Janicke:

Häftigt objektiv! Förstår att du önskar dig det. Kan det vara idé att killa tomten under hakan? Ska hålla tummarna!

Svar: Haha! Ja, det ska jag göra!
Carro

2013-11-17 | 20:11:37
URL: http://janicke365.blogspot.se/
Rolf:

Du har valt rätt objektiv. Jag är mer än 100% nöjd med mitt. Hoppas att det går vägen med objektivet.

Fina och vackra bilder har du tagit, bra jobbat.

Ha en bra dag
Din före detta granne

Svar: Tack så mycket Rolf! :)
Carro

2013-11-18 | 17:35:51
URL: http://bakgrunder.com/bloggen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!