2013-06-25 | 19:28:54

En liten gäst

Jag höll ärligt talat på att skita ner mig förut idag, jag blev så rädd. Jag skulle in i trädgårdsboden då jag hör ljud därifrån! Tankarna rusar genom huvudet: Varför skulle någon gå in där? Är det en inbrottstjuv som gömde sig där när han hörde mig komma? Jag bestämmer mig för att öppna dörren och konfrontera knäppgöken därinne. Jag trycker ner handtaget och skjuter in dörren samtidigt som jag tror att min sista stund är kommen. Vad tror ni jag får se? Inte är det någon inbrottstjuv inte. Den lilla filuren blev lika rädd som jag men jag lyckades fånga honom på film precis innan han försvann.
 
1 Kommentarer
Anna:

Kurre, Kurre, du skrämde Carro...
Du blev nog lika rädd som hon!

Och se så många blommor som hon har planterat i dag...

( Ja, melodin är ju Evert Taubs " sjösala vals " ).

// kram

2013-06-25 | 21:17:01
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!