2015-09-09 | 06:26:39

Framtiden

I fredags gjorde vi det, lämnade in ansökan om förskoleplats till Wille. Nu är min mammaledighet (mer eller mindre) tidsbestämd, nedräkningen har börjat. Det känns lite kluvet, både spännande och hemskt på samma gång.
 

Jag har även börjat fila lite på en ansökan som gäller min framtid. Det är något som jag tänkt mycket på både fram och tillbaka under större delen av mammaledigheten och nu har jag bestämt mig för att åtminstone försöka. Eftersom inget ännu är beslutat så väljer jag att inte gå ut med vad det gäller. Jag vet att det finns människor därute som kommer att idiotförklara och klanka ner på mitt beslut och jag skjuter gärna upp det lite till, åtminstone tills jag vet att det blir av. Ni som vet det ni vet det.
 
 
 
2 Kommentarer
mamma :

Stöttar dig till hundra %
Och hoppas att det ska gå vägen.Och du strunta i dem som tycker att du gör fel.De är bara avundsjuka.
Lycka till.

2015-09-09 | 12:48:01
Anna:

Mitt stöd har ni också!

// Kram

2015-09-11 | 14:37:32
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!