2015-09-14 | 21:36:54

Besvikelse

Pratade med min läkare idag angående de senaste provsvaren. Över lag såg det bra ut men antikropparna hade inte försvunnit den här gången heller. Förra gången vi pratades vid bestämdes det att om antikropparna försvunnit tills nu så skulle medicinen plockas bort för att se om kroppen klarar av att sköta sig själv. Jag vet att man aldrig ska hoppas för mycket på någonting alls i livet men den här gången gjorde jag nog det för jag känner mig så jävla besviken just nu. Jag ville så gärna att det skulle gå vägen nu, är så trött på alla tabletter och på att lägga flera hundralappar i månaden på mediciner. Kanske dags att sluta hoppas helt på att någonsin bli frisk och bara acceptera att det kommer vara så här för alltid.
 
Till råga på allt så fick jag nu på kvällen pissont i halsen också.
 
 
Försöker pigga upp mig lite med bilder på mitt lilla hjärta som sussar så sött i sin säng nu.
 
 
 
 
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!