2015-10-02 | 07:39:00

Vi gjorde en liten miniutflykt till Holmbo

Jag fick sådan lust att göra en liten utflykt till Marias Hus igår på eftermiddagen så Wille och jag plockade med oss mormor och åkte dit. Det var en hylla som jag sett på deras fb-sida som jag ville kika närmare på, tyvärr var den inte alls som jag tänkt mig så det blev ingen sådan. Wille fyndade dock ett ljus som han hittade i 50%-rummet och jag hittade en stor glasburk med lock för bara 59 kr så lite shopping vart det ju ändå.
 
Vi passade även på att ta en fika på Evas café som ligger alldeles bredvid. Hon bakar allt bröd själv och det gör att det känns lite som hemma att fika där. Jag mumsade i mig en bit saftig och god dumlekaka.
 
Wille kalasade på smultronfestis och en hallongrotta.
 
 
När vi kom ut från fiket testade Wille den gamla karusellen som finns utanför. Jag minns den från när jag själv var barn. Wille hade jätteroligt och ville inte alls fortsätta hemåt igen.
 
 
 
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!