2015-10-31 | 10:07:00

Två dagar mitt i hösten

Dagarna med vackra färger börjar lida mot sitt slut men Wille och jag fortsätter att njuta.
 
Vi hittade faktiskt mogna jordgubbar i landet i torsdags och de var supergoda (och ja, det finns vita jordgubbar som är mogna).
 
Om jag ser helt oskyldig ut så tittar nog mamma åt ett annat håll snart så jag kan smita uppför trappan.
 
 
Igår upptäckte vi att pelargonen som inte fick följa med in också hade antagit höstens färger.
 
Löven får vi kratta ihop igen en annan gång, men roligt hade vi.
 
 
 
 
2 Kommentarer
Cissi:

Mysiga bilder! Vad härligt att hitta jordgubbar så här års

2015-10-31 | 10:39:06
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Anna:

Sötnosen! Jag hade 2 jordgubbsblommor för någon vecka sedan.

// Kram

2015-10-31 | 11:14:21
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!