2015-10-15 | 06:09:35

En promenad i höstens färger

Fick för mig att packa in barn och barnvagn och åka ner till Viken för att gå runt Fifalla igår efter maten. Där gick man jämt förr innan man flyttade ut på landet och jag minns att det alltid var så vackert där på hösten. Min tanke var att passa på att fota lite då W oftast somnar ganska så fort i vagnen bara vi börjar gå men tror ni att jag fick med mig kameran?! Nej! När jag parkerar bilen så kommer jag på att den ligger kvar hemma. Det är nackdelen med att man måste packa skötväska och se till att W har allt som kan tänkas behövas, man glömmer liksom bort sig själv. Och även om jag gillar att fota med kameran bättre så tog jag i alla fall lite bilder med mobilen.
 
 
 
 
 
 
 
2 Kommentarer
Anna:

Och vackra bilder lyckades du fånga!

// Kram

2015-10-15 | 06:27:50
URL: http://annalundberg.org
tess- mamma till Malin & Olivia:

Så fint det är med höst!

Och jo, det var drothemskyrka. Såg att det var många bröllop/dop den helgen. Minst tre i min vänskapskrets iaf! Hihi
Kram

2015-10-15 | 19:24:17
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!