2015-05-29 | 06:32:05

Strax före klockan 5

Det här har jag tänkt på så många gånger genom åren, att man borde gå ut just när solen stiger upp ovanför trädens toppar. Bara jag och kameran (nu var det inte bara jag och kameran för när jag öppnade ytterdörren sprang också tolv små tassar ut i det daggiga gräset). Det är så tyst och stilla så dags på dygnet, allt man hör är fågelsång och ljudet från småfåglarnas vingslag när de flyger in och ut ur sin holk. Jag sluter ögonen en kort stund, tar ett djupt andetag och fyller lungorna med den svala morgonluften (termometern visade 5 grader).
 
 
Jag är inte supernöjd med alla bilderna men det gör ingenting.
 
 
Jag gick inte ut för att bli supernöjd med alla bilder.
 
 
Jag gick ut för att skingra tankarna och för att tanka energi.
 
 
Något som jag har förmånen att kunna göra precis utanför dörren.
 
 
 
 
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!