2015-06-12 | 00:40:00

Plötsligt händer det...

Nä, jag har inte vunnit storkovan på triss men sannolikheten att jag skulle göra det är nog ungefär lika stor som det som hände nu ikväll.
 
Klockan är 21:30 och det är fortfarande 18 grader ute så jag bestämmer mig för att gå ut i trädgården för att njuta av denna första riktiga sommarkväll. Jag har precis klivit ner från trappan när jag får syn på ett rådjur som står och betar uppe på berget bredvid huset. Ska jag klara av att smyga tillbaka in i huset och ta systemkameran som jag vet ligger inne på köksbordet med (för en gångs skull) rätt objektiv på? Jag rör mig sakta upp på trappan igen och slinker in genom dörren, grabbar tag i kameran och smyger försiktigt ut igen. Rådjuret har flyttat sig en aning så att jag måste gå längre ut på gräsmattan för att se det. Precis när kameran fokuserat och jag knäpper den första bilden upptäcker rådjuret mig och tar till flykten. Två bilder hann jag ta och dem två bilderna är jag väldigt glad över, dem gjorde min kväll.
 
 
 
 
 
 
 
2 Kommentarer
Anna:

Åh så vackert och häftigt!
Vi såg en hare i går på morgonpromenaden :D

// Kram

2015-06-13 | 12:51:23
URL: http://annalundberg.org
Micke:

Grattis du! :)

2015-06-14 | 18:51:58
URL: http://kludd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!