2015-01-13 | 07:37:23

Tidigt

I morse vaknade W tidigt, redan klockan fem var jag uppe och gav honom en flaska välling. Han brukar annars sova till runt sju - halv åtta men det var väl att han åt så dåligt i gårkväll. Efter vällingen somnade han till och med i sin egen säng, det hör inte till vanligheterna. Tyvärr gjorde min onda hals att jag inte lyckades somna om utan det var bara att göra sig lite te och frukost. Nu har jag precis klätt på mig för klockan åtta kommer en snubbe och ska hålls med värmepumpen som krånglar.
 
 
 
 
 
1 Kommentarer
Släpp taget. följ flödet:

Så besvärligt att inte kunna somna om efter att ha vaknat så tidigt. Hoppas halsen blir bättre inom kort! :)

2015-01-13 | 20:26:33
URL: http://tovanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!