2015-01-12 | 07:51:31

No sugar-utmaning

Idag börjar en liten utmaning för mig och mamma, jag skriver liten men den kommer nog inte kännas så liten varje dag. Vi ska hur som helt från och med idag inte äta något godis eller fikabröd innan påsk. Nu ska det här eländiga sötsuget bort! Godis har jag inte ätit speciellt mycket de senaste månaderna men fikat, känns som vi inte gjort något annat sedan W föddes. Jag känner mig peppad till tusen och det ska bli så skönt att komma igång med det här nu.
 
Något som känns mindre bra är dock att jag åkt på halsont från h-lvetet precis lagom. Började smyga sig på i gårkväll och har sedan blivit värre under natten så jag har sovit väldigt illa. Inte alls lägligt att bli förkyld nu då det är dags att ta nya blodprover denna vecka också, får väl vänta in i det längsta och hoppas att det blir bättre.
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!