2015-01-22 | 11:46:00

Fusk och ännu mera snö

Jag har fuskat idag, jag slickade av slickepotten när jag bakade sockerkaka till F och hans jobbarkompisar. Så nu vet ni det.
 
Min bakhjälp.
 
Det fortsätter att snöa. Landskapet går från tråkigt grått till vitt vitt vitt, överallt är det vitt och jag kan inte låta bli att tycka att det är lite mysigt ändå. Det lyser upp lite och trädens grenar blir så vackra när snön ligger kvar däruppe. Det var en liten bit av vår runda som inte var plogad och där var det i stort sett omöjligt att få barnvagnen att röra sig framåt idag. Blir ju ganska ryckigt för stackars W däri också så nu får vi nog hålla oss till plogade vägar tills snön smälter.
 

 
 
 
 
 
2 Kommentarer
Emmelie:

Vilken söt liten hjälpreda :-D

2015-01-22 | 21:25:41
URL: http://mildarabarber.blogg.se/
Anna:

Härliga vinterbilder! Du har INTE fuskat!!! Du var ju tvungen att smaka på smeten, så den var god! :D

Söta skruttungen!

// Kram

Svar: Tack! :) Ja, det förstås ;) Den var himla god kan jag avslöja och F kom hem med en tom form så jag antar att kakan vart god den också :D Kram
Carro

2015-01-23 | 10:05:25
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!