2015-01-19 | 18:53:48

Första veckan utan socker

Så har det redan gått en vecka sedan no sugar-utmaningen började och jag måste säga att det har gått helt underbart bra. Nu tror jag att förkylningen som var tvungen att komma lagom till starten (och som hänger i fortfarande) faktiskt har hjälpt mig en hel del, man blir ju inte direkt sugen på något när man inte känner någon smak. Huvudanledning med den här utmaningen för mig är att jag vill bli av med sötsuget som jag känt mer eller mindre varje dag men eftersom jag även hoppas lite på att några till av mammakilona ska försvinna på köpet ställde jag mig på vågen förra måndagen för att se om något hände under första veckan. I morse när jag tog fram vågen och klev upp visade den 1,3 kg mindre.
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!