2015-08-03 | 21:03:08

En runda i trädgården

Gick en liten runda i trädgården med kameran igår.
 
Mina äggskal.
 
Hänglobelia.
 
Planterade en gul lök som börjat växa i kylskåpet, nu blommar den.
 
Årets pelargon från 2014, Kathy.
 
Klematis.
 
Vet inte namnet men älskar färgen.
 
Det knoppar hos Doktor Westerlund och det ska visst vara ovanligt så det får man vara stolt över.
 
Mera pelargoner.
 
Violino är årets pelargon 2015.
 
Ingen aning om vad denna heter men vacker är den och doftar underbart.
 
Min pensé som jag hämtade ner från komposten blommar fortfarande.
 
Fuchsian är en roligt formad blomma tycker jag.
 
Sommarens brist på sol har gjort att endast en liten tomat har börjar rodna, blir nog ingen skörd alls i år.
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Du är duktig med växter du! önskar jag vore det också!

// Kram

2015-08-04 | 13:36:05
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!