2014-09-24 | 11:15:28

Sömn är överskattat

Jag vet inte vad klockan var i natt när W började gnälla i sin säng. Jag flyttade över honom till vår säng då han brukar somna om han får ligga nära mig. Han somnade inte utan låg och sprattlade samtidigt som han pratade på sitt eget språk. Vid halv fyra gick jag upp och matade honom (han brukar i vanliga fall äta mellan fem och halv sex) och bytte blöja. Kvart över fyra kröp vi ner i sängen igen, W började genast om att sprattla och prata. En kvart senare hade han bajsat så då var det bara att gå upp och byta blöja igen. När vi kom tillbaka till sängen började samma procedur igen och pågick fram till klockan sex då vi båda somnade. Prick klockan åtta vaknar jag av att W vänt sig och nu ligger på tvären i sängen och sparkar mig i sidan allt vad han kan. Kan även tillägga att det på grund av allt sprattlande kom upp så mycket mat att det förutom de två blöjbytena också tillkom två pyjamasbyten.
 
Men vem behöver sova när denna lilla solstråle piggar upp ens liv?!
 
 
 
1 Kommentarer
Tina:

Han är väldigt söt er lille W.

2014-09-25 | 15:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!