2014-10-24 | 07:05:30

Ytterligare en pillerburk

I onsdags förra veckan var jag på vårdcentralen och lämnade blodprover för första gången efter att W föddes. Nu i onsdags när vi var på väg från marknaden till mammas lägenhet ringde min läkare från endokrinmottagningen. Mina värden var återigen för höga, inte mycket men ändå tillräckligt, så han skrev ut ytterligare en pillerburk åt mig. Det var ingen ny medicin jag fick utan samma som jag har sedan tidigare fast med en lägre dos, ska nu ta 100 mikrogram levaxin varannan dag (det är vad jag tagit varje dag förut) och 75 mikrogram varannan dag. Sedan ska jag ju såklart fortsätta med tiotil tre gånger om dagen precis som innan. Jag är så trött på alla piller och det är svinlänge kvar på behandlingen! Tidigast vid denna tid nästa höst får jag veta om den hjälpt och jag blivit frisk eller om jag måste opereras. Bara att knapra på och hålla tummarna.
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!