2014-10-23 | 07:32:00

Något jag inte gjort på tre år

När jag kom ut i köket igår efter att ha gett W sitt första mål mat för dagen stod det som vanligt ett gigantiskt berg med disk på diskbänken. Av någon anledning så ställs disken ALDRIG in i diskmaskinen på eftermiddagen/kvällen utan blir ALLTID kvar uppe på diskbänken till morgonen efter. Jag lastade in allt i maskinen, la i en tablett, stängde igen luckan och tryckte på start, varpå det hände INGENTING! Ingen lampa tändes och istället för det vanliga ljudet började efter en stund något som lät som ett helt åskoväder. Det var bara att slå av skiten igen, ta fram det gamla diskstället (som tur var kom jag ihåg att jag sett det i städskåpet så jag slapp flänga ner i förrådet och leta) och ställa sig och handdiska allt. När jag stod där och gnodde kom jag att tänka på att det är minst tre år sedan (kanske fyra) som jag handdiskade på detta viset. Vad jag kan komma på så har jag inte gjort det sedan vi lämnade lägenhetslivet.
 
Det tog sin lilla tid men rent blev det!
 
Vill tillägga att F beställde en ny diskmaskin senare på eftermiddagen så den kommer på fredag!
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!