2014-05-08 | 10:40:40

Torsdagförmiddag

Direkt efter frukost satte jag igång med lite städning. Jag skurade båda badrummen, torkade av alla fönsterbrädor i hela huset (de glöms av någon anledning oftast bort när jag städar så det var verkligen på tiden nu) samt torkade av arbetsbänken i köket. Dammsugningen lovade F att han skulle ta hand om i eftermiddag när han kommit hem från jobbet. Skönt att ha städningen klar innan helgen!
 
Jag tog även tag i att få ut alla växter på balkongen då det inte verkar som det ska bli mera minusgrader nu. Men eftersom det har regnat och blåst en del senaste dagarna och ser ut som om det kan komma att göra det även under kommande dagar så fick de stå i skydd under tak på balkongen så länge. Får se om jag kan placera ut dem på ordinarie platser under helgen eller om det får vänta ett tag till.
Petuniorna har redan börjat blomma.
En liten jordgubbsblomma är på g i en av amplarna som jag övervintrade i garaget.
 
 
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!