2014-05-14 | 18:56:17

More flowerpower

Kunde inte låta bli att göra veckans andra stopp på Blomsterlandet på hemvägen idag, var tvungen att utnyttja erbjudandet om 5 stycken Buskmargeriter  för 99 kronor. Så blev det två rosa Margeriter också samt en Astilbe till rabatten på framsidan.
 
 
Två av Margeriterna står kvar i sin påse, dels för att jorden tog slut och dels för att det är en blomma för lite för att krukan jag vill ha dem i skulle bli fylld så jag måste köpa en till.
Samma sak gäller för Astilben och Klematisen jag köpte i måndags, de står utplacerade i rabatten och väntar på att få komma i jorden.
 
Tomaterna fick idag flytta från balkongen och bor numera intill bodväggen där de får mycket mera sol.
 
I morgon är jag ledig från jobbet på grund av två inbokade sjukhusbesök. Så ska vi såklart inhandla mera jord också.
 
 
 
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!