2014-05-31 | 21:04:02

Mera petunior och korvgrillning

På besök idag var även Milla och Alex samt Alex's syskonbarn. Milla och jag passade på att åka ut till Gryts Handelsträdgård när de andra åkte upp till Nosringen för att leka.
 
Hittade ljust rosa och mörkt lila petunior samt vita som jag tänkte skulle bli snyggt att blanda. Det tog en stund att klura ut hur de skulle planteras och placeras men efter ett tag blev jag ganska så nöjd med min nya blomsterhörna på balkongen.
 
Efter att vi inhandlat blommor anslöt vi oss till gänget vid banan för lite korvgrillning. På grund av att det kom regnskurar med jämna mellanrum fick kameran ligga i bilen så det blev bara ett endaste kort därifrån.
 
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!