2014-05-26 | 14:20:02

Den bästa tiden

Den bästa tiden ute i trädgården är nog egentligen precis just nu. Sommarblommorna har kommit ner i sina krukor och lådor, frön som man sår direkt ute har börjat gro och tomatplantorna behöver snart stöttas upp mot väggen.
 
Jag vet att jag sagt att jag skulle lugna mig med macro tills jag lättare kan komma ner till marken igen men jag var bara tvungen att ta mig ner till dessa godingar. Dels för att fota men lika mycket för att känna doften.
 
En annan doft som sveper över trädgården nu och som får en att tänka på skolavslutning är denna.
 
Gula petunior har jag aldrig haft förut men i år pryder de blomlådan på baksidan.
 
I jordgubbsamplarna blommar det.
 
Lobelia är en stor favorit hos mig så den finns i flera krukor och färger i min trädgård.
 
 
 
 
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!