2014-03-07 | 11:25:38

Nu kunde jag inte hålla mig längre

Har under den senaste tiden sneglat på alla vårlökar som börjat komma fram i affärerna, man blir ju så himla sugen. Penséer finns det ju till och med i vissa butiker men dem får nog vänta minst tre veckor till innan jag köper. Jag slog till på lite påskliljor, pärlhyacinter och en julros idag.
 
Genast känns det lite mera levande på trappan.
Krukan med hönan på är ett loppisfynd från igår.
 
I rabatten har det nu kommit upp gula krokusar bredvid de blålila.
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Vad härligt det ser ut!!!
Själv får jag sätta lökar till hösten.
Gillar kattmatskrukan! :D En personlig touch! :D

// Massa kramar

2014-03-07 | 16:54:31
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!