2014-03-24 | 11:08:19

Kliar i fingrarna

Det riktigt kliar i fingrarna så fort jag är ledig. Jag vill inget annat än att köpa blommor och plantera, plantera, plantera! Hade hoppats på att det skulle vara så varmt när jag kom fram till denna frivecka att det skulle gå att köpa penséer men jag vågar inte riktigt än, det var nästan -5 i morse. Lökarna som jag trotsade kylan och köpte för ett par veckor sedan blommar dock för fullt utanför dörren.
 
För att lindra abstinensen lite fyllde jag två krukor med jord och planterade två av de lökar som jag köpte från odla.nu, köksbänken fick duga som planteringsbänk.
Två Bolliljor hoppas jag växer upp från dessa lökar.
 
 
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!