2014-03-28 | 17:15:00

Denna dagen - ett liv

Vilken dag det har varit idag! Solen strålar från en klarblå himmel och runt 10 grader varmt. Mamma och jag tog en tripp till Gryts Handelsträdgård och inhandlade penséer och varsitt exemplar av årets pelargon.
 
Fika på Björkagårdens café blev det såklart också. Äppelbulle och örtte.
Denna köpte jag med mig därifrån, gillade namnet.
 
Till lunch lagade jag till dessa veganska schnitzlar som jag serverade med ris och wokade grönsaker.
Någon timme efter maten intogs första fikan ute i solen mot husväggen.
 
Årets pelargon Kathy.
Fler kattmatsburkar kom till användning.
Blomsterstegen fick komma fram.
Denna färg fastnade jag speciellt för.
 
Visar en bild från hallen också där det kom dit en ny matta idag. Tack mamma!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 
2 Kommentarer
Tyglina:

Gillade dina konservburkar som kruka :)

Svar: Tack! :)
Carro

2014-03-31 | 18:48:59
Ullis:

Mycket snygga krukor. :)

Svar: Tack :) Tycker om att använda det som redan finns hemma istället för att köpa nytt.
Carro

2014-04-06 | 02:43:48
URL: http://ulliso.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!