2014-01-23 | 18:52:01

Long time no see

Ja, det var ett tag sedan jag uppdaterade här. Har haft mycket att tänka på denna vecka så det har bara inte blivit av, eller jag har helt enkelt inte haft någon större lust.
 
På jobbet idag tackade vi av två kollegor som båda slutar i morgon. Det känns konstigt att se våran "grupp" bli mindre, oroväckande. Jag undrar vad som kommer hända härnäst.
 
Hur som helst, om tre dagar går jag på frivecka och då ska jag försöka att inte tänka ett dugg på jobb. Hoppas på några soliga dagar så man kan vara ute och fota vinterbilder, har ju inte blivit så många. Här kommer några från i söndags.
 
 
Vägen jag alltid brukar fota syns knappt.
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Ibland måste man helt enkelt ta en liten paus, när livet tränger sig på!

Härliga vinter bilder!

// Många kramar

Svar: Så sant; så sant!!
Kram
Carro

2014-01-23 | 18:57:24
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!