2014-02-06 | 17:13:24

Bara lyssnar

Envis huvudvärk ända sedan jag gick upp. Gick ut för att få lite luft och fota fåglarna vid fågelbordet men det gick inget bra tyckte jag, kom inte tillräckligt nära. Istället står jag bara stilla och lyssnar på ljuden omkring mig. Jag blundar och hör fåglarna vingslag när de flyger mellan maten och grenarna runt omkring. Jag hör en hackspett som envist hackar på en trädstam, jag öppnar ögonen och försöker få syn på den. Jag lokaliserar ljudet till en dunge längre in i skogen men får aldrig syn på fågeln. Börjar frysa så jag går in.
 
 
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Det är skönt att bara vara i tystnaden! Det är det bästa när man är i Sorsele. Det enda man hör, är naturen! Försök att göra det här en stund varje dag!

Hoppas huvudvärken har släpt.

Skickade sms åt dig i går.

// kram Anna

2014-02-06 | 18:40:07
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!