2014-04-03 | 17:35:44

Dagens tjat om blåsippor

Känner att jag börjat bli lite tjatig här i bloggen när det gäller blåsippor men de är ju här så kort tid. Jag har kommit att tänka på att vi flyttade nog hit för sent för att hinna se dem förra året, de blommar ju inte så länge.
 
Vi gick en annan promenadväg idag, en gammal körväg som går igenom skogen bakom huset och gissa om jag hittade blåsippor?! Utmed denna väg fanns det flera riktiga blåsippsbackar och jag blev så glad, kommer helt klart gå den här sträckan oftare nu.
 
Dagens "vägbild".
 
Förfallet.
 
 
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Dom är ju så himla vackra, de små blå!

// Kram

Svar: Visst är dem! Kram
Carro

2014-04-04 | 06:21:31
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!