2013-09-23 | 10:34:29

1 timme och 13 minuter

Det fattas alltid någonting hemma så man måste iväg och småhandla och oftast blir det så att man tar bilen eller så köper man det på väg till eller ifrån jobbet för att spara tid. Men idag hängde jag på mig ryggsäcken och knallade iväg.
Solen skiner men det är ändå inte så varmt, vet inte vad tempen var när jag gick hemifrån men det var i alla fall 6 grader när jag gick upp i morse.
Nästan framme, kunde inte låta bli att fota det underbara blåa över hustaken.
Här har jag börjat vandra hemåt igen och nu är det lite tyngre med varorna i ryggsäcken.
Sådär ja, nu är musliförrådet påfyllt igen (ägg och knäckebröd följde också med hem).
 
1 timme och 13 minuter tog promenaden och det var riktigt skönt att röra på sig. Inte för att jag har varit stilla i helgen direkt med både passet i Norrköping i lördags och sedan det vanliga styrkepasset igår. Har en satans träningsvärk både i armar, ben och rumpa men det är bara att kämpa på så man inte stelnar till för mycket.
 
1 Kommentarer
Anna:

Visst är det snyggt med husfasaderna mot den blåa bakgrunden!

Här har regnet vräkt ner hela dagen. Men vi lyckades pricka in en promis, nere vid älven på 30 min, då var det nämligen uppehåll.

// Kram

2013-09-23 | 21:00:08
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!