2013-10-06 | 09:10:00

Ljus från Oskarshamn och prylar från Mönsterås

Fyra röda blockljus för 79kr och adventssiffror för 39kr.
Stora blockljus, 2st för 35kr.
Doftljus i glas, 2st för 25kr.
30-pack värmeljus 6-timmars för 10kr per påse. Jag plockade i tre påsar i min korg när Fredda utbrister: Men plocka på dig mera då! Sedan öser han ner flera påsar i korgen. Inte förrän vi kom hem på kvällen märkte jag att vi hade SJU påsar!
Ja, det var ljusen jag köpte i Oskarshamn det.
 
När vi fikat hemma hos Irene åkte vi in till höstmarknaden inne i Mönsterås där jag köpte en ny handväska, ville ha en lite större en min nuvarande modell.
Köpte även denna söta mössa med diverse maskiner på till lilla Eric som vi ska åka och hälsa på snart.
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!