2013-10-26 | 04:23:30

Kan inte sova

Har nu var vaken i två timmar och uppe ur sängen i lite mer än en timme. Jag antar att jag sov för länge igår för att kunna sova hela natten. Det brukar ju vara lite si och så med sömnen när jag jobbar natt men denna vecka har jag sovit som en stock varenda dag, så även igår. Hade klockan bara varit några timmar mer så hade jag kunnat börjat förbereda för dagens besök. Men för att inte väcka Fredda håller jag mig på undervåningen så mycket jag kan, glor på tv och lägger till sommarens resor i mina livshändelser på facebook. Duscha skulle också vara skönt då jag hoppade det igårkväll. Ja ja, lägger jag mig ner i soffan kanske jag somnar i alla fall.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!