2013-10-01 | 20:30:00

Jag hörde på radion...

Det var på kvällen, jag hade precis kommit hem från gymet och knäppte på radion. Programledaren berättar om beskedet som kommit idag: Radioprogrammet Christer läggs ner vid årsskiftet efter 11 år i etern. Jag fullkomligt älskar det här programmet! Nu har inte jag lyssnat på det i 11 år men i alla fall i 3. På jobbet är radion alltid på och som tur är så gillar de flesta på labbet P3. Klockan 14:00 är det dags, då börjar Christer! Så många underbara skratt vi har fått skratta tillsammans med programledarna Christer och Morgan. Vi kommer sakna er grabbar!
 
Vad jag förstår så ska de i mars nästa år starta ett nytt program tillsammans så man får väl trösta sig med det.
 
HÄR berättar Christer och Morgan själva.
 
1 Kommentarer
Tommy:

SV. Jag håller verkligen med dig :)

2013-10-02 | 16:51:38
URL: http://tommytott.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!