2013-11-30 | 18:26:25

Adventsmarknad

Mamma och jag åkte in till Söderköping en sväng efter maten. Det var adventsmarknad där idag men jag blev besviken igen (precis som jag blev på deras förra marknad jag var på tidigare i år). Det var några futtiga stånd på torget och så såg vi en loppis som mest innehöll sopor. Jag fick mig åtminstone en tårtbit inne på Jannes och en kopp med Göta Kanal-te.
 
Tyckte det såg kul ut med alla luckor som stod öppna.
Solen försökte bryta igenom över kanalen.
På Jannes.
Går upp mot kanalen på vägen tillbaka.
 
Vi åkte ut till Gryt och tände ett ljus hos mormor och morfar.
 
 
 
 
 
 
1 Kommentarer
S A R A :

Fina bilder :D

Svar: Tack! :)
Carro

2013-11-30 | 21:02:09
URL: http://emilinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!