2013-05-10 | 17:07:26

News om datorn

Fredrik pratade idag med butiken där jag 2011 köpte min dator. Det visade sig att just denna tillverkare har två års garanti på sina datorer och så lång tid har det ju inte gått så vi får lämna in den och så skickar de den till tillverkaren. Kan de inte laga hårddisken får jag en ny, ibland ska man ha tur. Fredrik tar med sig datorn och lämnar in den under tiden som Golfen är på service på tisdag så får vi se hur lång tid det tar sedan innan jag får tillbaka den. Hoppas det går fort!
2 Kommentarer
Anna:

Håller tummarna, att allt du hade på hårddisken går att rädda!

// Kram

2013-05-10 | 17:50:23
URL: http://annalundberg.org
Mamma:

Hoppas att du får tillbaka dem snart.

2013-05-11 | 07:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!