2013-05-22 | 20:09:24

Min lilla kille fyller tvåsiffrigt

Den 23 juli 2003 flyttade en liten kille hem till mig, en liten kille som jag sedan dess älskat gränslöst trots alla hyss som han har för sig. Han var då 8 veckor gammal och borde egentligen varit hos sin mamma i ytterligare 4 veckor men så länge skulle han inte fått leva om han lämnats kvar där han föddes. I morgon fyller denna lilla kille hela 10 år! Jag kan knappt fatta att det gått så lång tid. Jag är glad över att han fortfarande är frisk och pigg trots sin ålder fast samtidigt lite rädd för att han blir äldre, kan inte tänka mig mitt liv utan honom.
 
Grattis i förskott på födelsedagen min älskade Benjamin!!
 
3 Kommentarer
mormor:

Grattis mormors lilla gubbe.Hoppas att du får nåt riktigt gott imorn när du blir hela 10 år.Stor kram.

2013-05-22 | 20:21:51
Anna:

Grattis på din dag i morgon!

// Kram

2013-05-23 | 07:26:33
URL: http://annalundberg.org
Annster:

Tack så mycket!
Det var den också :)

Söt kisse ^^,

2013-05-23 | 23:14:56
URL: http://annster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!