2013-05-30 | 21:42:22

En liten tripp

I förmiddags fick vi veta att min dator var klar och fanns att hämta på Alina i Norrköping. Eftersom Fredrik skulle jobba plockade jag med mig mamma som sällskap. Vi parkerade bilen nere vid centrum och promenerade upp till Kungsgatan för att hämta datorn. När det var avklarat gick vi en annan väg tillbaka till centrum och fick då ögonen på ett café som vi inte sett förut. Vi beställde kaffe och chokladbollar innan vi slog oss ner ute i de färgglada möblerna.
 
 
Gick på stan ett par timmar efter fikat, köpte bara lite småsaker samt ett par skor men det får jag fota i morgon.
1 Kommentarer
Anna:

Norrköping har jag bara hunnit se en kinarestaurang, akutmottagningen, delfinshowen och en campingstuga på Kålmården. När vi var där, så fick F gallstensanfall.

2013-05-31 | 07:40:14
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!