2013-05-30 | 09:17:43

Blommor vid dörren

Tidigt på kvällen igår var jag på väg in i duschen när det plötsligt knackar på dörren. Jag springer in i tvättstugan för att snabbt dra på mig kläderna igen. Tydligen var jag inte tillräckligt snabb för när jag kommer upp till ytterdörren ser jag genom rutan att det inte står någon där. Jag går fram till fönstret och ser en mörkgrå V70 backa ut från vår uppfart. Jag tänker och tänker men kan inte komma på att jag känner någon med en sådan. När jag vänder om för att åter gå ner till duschen ser jag i det smala fönstret bredvid dörren handtagen från en pappkasse sticka upp. Jag öppnar dörren och i en pappkasse står en jättevacker blombukett.
 
 
 
 
 
 
 
Den står nu i köket och doftar underbart. Vad det står på kortet? Ja, det får ni kanske veta en annan dag.
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!