2013-06-13 | 09:04:56

Previa

I tisdags hade jag en tid bokad hos Previa (företagshälsovård), tydligen så får alla som blir anställda genomgå en hälsoundersökning. Jag kom in till Norrköping en halvtimme innan så jag strosade runt lite innan jag gick in och satte mig i väntrummet.
 
Det var varmt, i parker och grönområden låg människor och solade och smaskade glass. Jag fick en väldig lust att oxå lägga mig där istället för att gå på hälsoundersökning och sedan åka och jobba.
 
Detta blev enda bilden från den dagen.
 
Väl inne hos sköterskan kontrollerades längs, vikt, syn och det togs ett blodprov. Hon tyckte att allt såg bra ut och jag fick lite råd angående nattjobb innan jag fick åka vidare mot jobbet.
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!