2013-06-16 | 14:40:00

Fotat från motorcykeln 2013: Västervik

Jag lutar kameran mot Freddas axel och knäpper av, där föds en idé. I sommar när vi åker genom städer ska jag fota såhär! Älskar att fota inne i städer och det här blir från en ny spännande vinkel, naturligtvis kommer det bli "vanliga" foton oxå. Jag ska inte bry mig om några inställningar eller motiv utan bara trycka av lite då och då under färden. En del bilder bli skarpa och en del blir suddiga, ibland kommer man säkert upptäcka saker när man går igenom bilderna som man inte såg i verkligheten. Inläggen med dessa bilder kommer att ligga under kategorin "Mc-Utflykter". Kommentera gärna och berätta vad ni tycker om min nya fotoidé. Kanske kommer ni känna igen några av platserna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Kommentarer
Milla:

Jag kände igen restaurangen där vi fikade förra veckan :-)

2013-06-16 | 19:19:24
URL: http://tantmillasvirkstuga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!