2013-07-04 | 12:15:52

Trappan full av pelargoner

Det här är trappan upp till ytterdörren.
På själva trappstegen har jag tre urnor med rosenskära, dem har jag själv drivit upp från frön. Det är bara två av dem som kommit ut ur sina knoppar än.
På varsin sida av dörren har jag två vita pelargoner, jag hittade inga krukor som hörde till hållarna så jag köpte två i plåt som passade fint.
Nyckelpigan har en tvåfärgad pelargon.
Denna blomsterstege kommer från Marias Hus och i den finns sex stycken pelargoner.
 
Alla pelargonerna kommer från Lagermans Handelsträdgård i Gryt, 25 kronor styck kostade dem.
 
1 Kommentarer
Helena:

Så många vackra pelargoner du har! Det känns så hemtrevligt med mycket blommor.

Svar: Tack! Jag älskar blommor och vill bara ha fler o fler :)
Carro

2013-07-09 | 23:59:15
URL: http://helenassota.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!