2013-07-03 | 20:17:09

Dagen

Jag lämnade katterna kvart i tio och blev informerad om att jag inte fick hämta den förrän tidigast klockan ett. Jag ville inte åka hem till den nu tomma villan så jag tog en sväng till Marias Hus och sedan vidare ut till pappa för att bjuda honom på fika.
Han visade vad en av hans katter fångat under natten.
 
Strax före ett åkte jag därifrån för att hämta hem mina små. Benjamin och Gösta hade börjat vakna redan när jag kom men Heidi sussade en bra stund efter att vi kommit hem.
Hon är inte sig själv ännu stackarn.
Just nu ligger hon inbäddad i en filt i mitt knä.
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!